Mass Transit Media (MTM), de uitgever van Metro en Zita.be, neemt een participatie van 50% in Done by Friday, een creatief en strategisch agentschap uit Antwerpen. Zo versterkt MTM zijn positie als uitgever met sterke full-service marketingoplossingen.
Succesverhaal
Done by Friday werd in 2016 opgestart door Sven Boelpaep (foto links) en Kenny Timmermans (foto rechts). Sindsdien is het agentschap geëvolueerd naar een team van acht personen. Recent werd het bekroond met een gouden en zilveren BOA voor Special Olympics. Ook is het de bedenker van de #REDTOGETHER-campagne voor de Rode Duivels. Done by Friday werkte de voorbije jaren reeds nauw samen met MTM. Het doel lag in het maximaliseren van de ‘consumer experience’ voor de adverteerders. Dat gebeurde door een slimme combinatie van strategie, creatie en brand activation.
Toekomstmuziek
Beide bedrijven zetten nu met dit structureel partnership volop in om samen met de klant een duurzame relatie uit te bouwen met het oog op sterke, creatieve en vooral geïntegreerde campagnes. De twee onafhankelijk opererende bedrijven zullen hun talent en knowhow uitwisselen. Done by Friday zal samen met MTM totaaloplossingen voor adverteerders uitwerken, op maat van het merk en aansluitend bij de interesses van de lezers. Op deze manier versterkt MTM zijn positie als uitgever met sterke full-service marketingoplossingen. Het dagelijkse bestuur van Done by Friday blijft ongewijzigd en dus in de handen van Kenny Timmermans en Sven Boelpaep.
Het bericht Uitgever Metro neemt participatie in Done By Friday verscheen eerst op Metro.