Fans van de Belgische rapper Roméo Elvis zijn ongetwijfeld op de hoogte van zijn liefde voor Lacoste. Zowel op als naast het podium steekt hij die niet onder stoelen of banken. Het typerende krokodilletje werd zowat zijn handelsmerk. Na heel wat getwijfel gaat Lacoste nu eindelijk in zee met de Belgische artiest.
Onbeantwoorde liefde
Hoewel Roméo Elvis al lang een groot liefhebber is van Lacoste, had het modemerk wat tijd nodig om die liefde de beantwoorden. Dat heeft blijkbaar alles te maken met het muziekgenre van de rapper. Fans vroegen hem eerder al waarom hij niet het uithangbord van Lacoste werd en zijn antwoord op Instagram was duidelijk: “Ik krijg verzoeken van grote haute couture-merken (echt geen brol), maar Lacoste weigert om met me samen te werken omdat ik rap maak.”
Streetwear
Lacoste gaat nu eindelijk in zee met Roméo Elvis. Waarom het modemerk net nu de omslag maakt, is niet duidelijk. Naar verluidt werd ook de Franse rapper Moha la Squale enkele maanden geleden gecontacteerd voor een samenwerking. Wellicht heeft Lacoste er dus eindelijk vrede mee dat het krokodilletje stilaan is geëvolueerd tot streetwear-symbool.
Het bericht Lacoste gaat in zee met Roméo Elvis verscheen eerst op Metro.