Binnenkort kunnen fans van Ed Sheeran de zanger meenemen aan tafel… In de vorm van ketchup weliswaar. De zanger heeft op zijn Instagram bekend gemaakt dat hij in samenwerking met Heinz een eigen ketchupfles genaamd ‘Edchup’ zal lanceren.
Ed Sheeran heeft zijn liefde voor ketchup nooit onder stoelen of banken gestoken. Het Heinz-logo staat getatoeëerd op zijn arm en naar verluidt zou de Brit altijd een ketchupfles met zich meedragen. Heinz beweert dat de muzikant en zijn liefde voor hun saus verantwoordelijk is voor maar liefst een derde van hun Instagramactiviteit.
Nu gaat de ‘Shape of You’-zanger nog een stapje verder en slaat hij de handen in elkaar met het ketchupbedrijf om Edchup te lanceren. Dat heeft de hij bekend gemaakt op Instagram. “Het is echt en jullie kunnen heel binnenkort een fles bemachtigen”, schreef Sheeran bij een foto van zichzelf waarop hij poseert met de nieuwe creatie. De ketchupsaus blijft voor alle duidelijkheid ongewijzigd, maar de iconische Heinz-fles krijgt een creatieve twist. Zo is het logo van de Tomato Edchup gebaseerd op het uiterlijk van de roodharige Brit.
Of de fles ook bij ons in de rekken zal liggen, valt nog af te wachten.
View this post on Instagram
Het bericht Ed Sheeran lanceert eigen ketchup: ‘Edchup’ verscheen eerst op Metro.