Met meer dan een miljoen likes op Facebook is het Atlantis The Palm hotel in Dubai enorm populair online. Influencers die net zo bekend willen worden, kunnen nu een nachtje slapen in hun allereerste social media-suite.
Dubai spant de absolute kroon als het gaat om exclusieve hebbedingetjes. Nieuw in het al enorm grote aanbod van hotels en gadgets: een social media-suite in het Atlantis The Palm hotel. De kamer bevat toiletartikelen gemaakt door Facebook, een digitale spiegel waar gasten hun Newsfeed kunnen bekijken. Gasten die zich in de kamer aanmelden bij Facebook kunnen extra functies krijgen, zoals een butler met de naam Alfred, die beschikbaar zal zijn via Messenger. Door in te loggen op Facebook kunnen gasten ook het personeel van het hotel ‘poken’ voor roomservice of andere verzoeken.
Wedstrijd
Nieuwsgierig naar een nachtje in deze kamer? Via de Facebook-pagina (hoe kan het ook anders) kan je een verblijf van drie nachten winnen. Deelnemers moeten hun gegevens invullen en kiezen uit één van de drie geselecteerde data, ook moet je aangeven waarom jij de beste keuze bent om daar te slapen.
Kardashians
De winnaar verblijft niet alleen in een luxueuze kamer, maar kan ook een kijkje nemen in de andere suites waarvan eentje in goud, een bezoekje brengen aan het reuzeaquarium en met een beetje geluk lig je zelfs te zonnebaden naast de Kardashians, die regelmatig te gast zijn.