Oh baby, baby! Niemand minder dan Britney Spears is het nieuwe gezicht van het Franse modemerk Kenzo. Al is niet iedereen daar even blij mee.
Op Instagram zien we Britney Spears vooral verschijnen in mini-jurkjes en andere weinig verhullende outfits, maar toch heeft Kenzo haar gekozen als het nieuwe gezicht voor een modecampagne. Het gaat om ‘La Collection Memento N°2’, die werd gefotografeerd door Peter Lindbergh.
Brit Brit zelf is in de wolken over de nieuwe samenwerking. “Het gaat om een jeugdige collectie”, reageert de 36-jarige zangeres in Vogue. “We hebben veel pret gehad, ook al ben ik het niet gewend om op de set te staan. Normaal gesproken zit ik in de studio. Bovendien droeg ik nogal opvallende kledij. Het voelde raar, maar het resultaat is héél cool.”
Botox
Heel wat fans zijn uiteraard in de wolken dat Britney Spears terug haar plaats in de spotlights opeist, al zijn er toch enkelingen die hun bezorgdheid uiten om de ster. Ze stellen zich vooral vragen bij haar lippen, die precies opgespoten zijn met botox. “Mooie lippen. Hoe heb je ze opgevuld? Met gummy wormpjes (snoepjes, red.)?”, reageert iemand op Twitter. “Rustig met de botox.. Nu lijk je als twee druppels water op Jessica Simpson”, klinkt het nog.
What in the Hell of plastic? Take it easy on the Botox and collagen on your lips, you look now like Jessica Simpson, your face it’s not the same, we’re not idiots.
— VaNeSSa Mraz. (@horsewive) 21 maart 2018
Nice lips. What she insert in there? Gummy worms?
— Piper75 (@DePiper75) 21 maart 2018
WHAT DID SHE DO TO HER FACE OMG. I live noticed she got her lips and nose done a few years ago but she literally looks like a Sims character version of herself…makes me sad. Still a queen tho.
— that one Xan stan (@That1lilxanfan) 20 maart 2018
Het bericht Britney Spears schittert in nieuwe campagne van Kenzo verscheen eerst op Metro.