Een Amerikaanse vrouw dacht de geknipte bruidsjurk online gevonden te hebben, maar de teleurstelling was groot toen ze hem ontving…
Zuzanna Wojtas zocht en vond online het trouwkleed van haar dromen via Amazon: een lange, kanten, witte jurk. Ze drukte op de bestelknop, betaalde het ‘prachtexemplaar’ en wachtte vol spanning af tot het geleverd werd.
Niet tot op de grond
Enkele dagen voor haar verlovingsfeest kreeg ze het pakketje aan. Toen ze het opende en de outfit paste, moest ze toch wel even slikken. De jurk was immers zo kort dat haar benen volledig zichtbaar waren. «Het is geen lelijke jurk, maar hier heb ik gewoon niet voor getekend. Wees voorzichtig met wat je bestelt! Ik kocht dit kleedje voor mijn verlovingsfeest aanstaande zaterdag. Ik zal het zeker en vast niet dragen!», kaartte ze de kwestie aan in de Facebookgroep ‘What I Asked For VS What I Got’.
Risico van online winkelen
De meesten vermoeden echter dat het om een foutje van de winkel gaat. «Ze verkopen ook een kortere versie, dus wellicht kreeg je de verkeerde», «Het is waarschijnlijk een foutje. Ik heb verschillende van die langere kleedjes. Je neemt best contact op met hen», en «Ze stuurden je de verkeerde outfit. Online shoppen is zo’n gokspel. Je staat er echter nog wel mee!», wordt er gereageerd.
Dit artikel verscheen eerst op Metro: https://www.metrotime.be/nl/wtf/bruid-bestelt-perfect-trouwkleed-maar-dan-past-ze-het-wees-voorzichtig-met-wat-je-bestelt-foto