Rony Reuter runt het regionale kantoor van de Nationale Loterij in Luik. Hij is verantwoordelijk voor een team van tien personen, dat bestaat uit leveranciers/merchandisers, commerciële en administratieve profielen.
08:30
“Vooraleer ik op kantoor aankom, bekijk ik mijn mails en doe ik de eerste telefoontjes. Ik check of er dringende zaken zijn en pas de planning van mijn teams aan in functie van onvoorziene omstandigheden.”
09:00
“Ik geef individuele coaching op het terrein. Ik begeleid de teamleden die werken met ons fysiek distributienetwerk. Het doel is ideeën en best practices uitwisselen, om het netwerk te ontwikkelen en te dynamiseren.
Ik controleer de implementatie van tijdelijke actieprogramma’s en van onze strategie, om de verkoop en toegankelijkheid van onze producten te optimaliseren. De markt en distributiekanalen evolueren snel, we moeten ons continu aanpassen en vernieuwen.”
12:00
“Na de coaching houden we een debriefing. Terug op kantoor check ik mijn mails en dringende taken, en doe ik de belangrijke telefoontjes. Vervolgens bereid ik de teammeeting van 15u voor. Daar bespreken we de lopende acties en analyseren we de doelstellingen en toekomstige acties.”
17:00
“Ik houd me bezig met mijn managementtaken. Ik analyseer cijfers, werk aan specifieke projecten, schrijf meetingverslagen en doe administratieve taken. Ook bereid ik het werk voor de komende dagen voor.”
Het bericht De werkdag van Rony Reuter, Regional Office Management bij de Nationale Loterij verscheen eerst op Metro.