Karen werkt sinds een jaar in het Contact Center verzekeringen. Ze staat er Argenta-klanten en -kantoren te woord.
08:30 Gesprek met Dorien
De werkdag begint met een afspraak met Dorien, mijn teamleader. Zij stelt voor dat ik verder ga in het opleidingstraject in Levensverzekeringen. Ze merkte dat die materie me wel ligt en regelt een opleiding. Fijn om altijd groeikansen te krijgen!
09:00 Aan de slag
Gemotiveerd ga ik aan de slag. De eerste beller is een klant die net een auto-ongeluk had, hij vraagt wat hij moet regelen. Ik informeer een kantoorhouder over de status van een brandverzekeringsdossier. Een klant die gaat scheiden vraagt wat er moet gebeuren met het verzekeringspakket.
11:00 Koffiepauze
Ik hou van de gezellige drukte in het Contact Center. Tegen het einde van de voormiddag heb ik wel nood aan een korte pauze en koffie.
11:10 E-mails behandelen
We zijn ook via e-mail bereikbaar. De mails behandelen we net als de telefoon snel en klantgericht. De vragen die in de mailbox terechtkomen zijn heel uiteenlopend. Zo kom je met verschillende materies in contact. Dat maakt mijn job gevarieerd en boeiend.
13:00 Middagpauze
Ik ga met een paar collega’s wandelen. We praten gezellig bij over het weekend.
14:00 Vergadering over brandverzekering
Als er iets wijzigt aan een van onze verzekeringsproducten, wordt het Contact Center daarover ingelicht. Vandaag krijgen we een update rond de brandverzekering.
14:30 Een infoavond, familiale verzekeringen en meer
Terug aan de lijn. Een klant vraagt informatie over familiale verzekeringen, iemand die nog geen klant is zoekt een Argenta-kantoor in de buurt …
16:40 Tijd om naar huis te gaan
De werkdag zit erop. Voldaan vertrek ik naar huis.
Argenta zoekt nog collega’s voor Karen.
Meer info op www.argentajobs.be